kenapa cipp.. kau berucipp.. kenapa cipp.. cipp cipp cipp

Kapar Road

Hari ni aku menemani kawan aku pergi survey beberapa buah kedai tayar kat Klang. Kawan aku nih berhasrat untuk membeli sport rim bagi kereta Saga FL putihnya yg diberi nama 'Shiro'.. Ya, kasut baru untuk Shiro.

Jadi area yang dituju tak lain ialah Jalan Kapar, Klang. kawasan ni adalah tempat dimana aku tukar kasut untuk Meevo tidak lama dahulu. Mungkin kawan aku ni berkenan sangat dengan kasut sukan Meevo agaknya..

kedai papan

Di sini adalah tempat persinggahan pertama..Diberi jolokan "Kedai Papan", memang ramai pelanggan dekat kedai yang pertama ini. Tempatnya betul-betul di depan stesen minyak Shell. Nama kedai Perniagaan Tayar Hing Leong. Tiba je kami terus pergi melihat rim yang bersaiz 16".. ya memang banyak pilihan di sana sehingga rambang mata. Harga yang ditawarkan pun memang menarik habis.. tapi yang kurang menarik ialah perkhidmatan yang diberi. Hampir 30 minit berlegar tetapi tiada seorang pun yang datang ke arah kami untuk bertanya. Bad service!!!

pelbagai aneka rim

rambang mata wooo..

pelbagai size

Terus ke tempat yang kedua. Ya, ini ialah tempat aku beli kasut untuk Meevo, Leong Seng Tyre & Alloy Service.. tapi pilihan yang ada tidak sebanyak pilihan di kedai pertama tadi.. so we move on to last stop yeahh!!

kat sini Meevo beli kasut tempoh hari

Last stop kat Perniagaan Tayar Hiap Hoe Loon Tai.. lokasi betul-betul di hadapan Carrefour Klang, dekat junction traffic light.. kami ada terbaca dalam blog bahawa layanan di sini ada class. Ternyata betul kerana tibanya kami di sana terus disambut mesra oleh pekerja mereka.. apa lagi kawan aku nih terus senyum lebar lah.. sebab layanan yang diberi memang tip top, wang pun dah tak jadi masalah.. thats how u do business ok!! harga yang ditawarkan untuk setiap rim pun lebih murah..

service hebat!

banyak pilihan juga

rim yang kawan aku nih berkenan.. ok ke??

0 bla bla bla: