kenapa cipp.. kau berucipp.. kenapa cipp.. cipp cipp cipp

Exam Week coming..

Smlm sempat lg tengok Manchester United menang title EPL, aku rasa amat gembira kerana MU mng kejuaraan 2 kali berturut2.. lepas nih nk gondol juara UEFA CL lak~!! heeheee...



Hari ini, Isnin 12 May 2008 bermulalah minggu peperiksaan selama 3 minggu di UTP.. Exam aku start Selasa 13 May.. Semester ni aku hanya ambil 5 subjek, 4 subjek yg ade exam...

Jadual exam aku:

Selasa, 13 May 2008:
Computer Network Management

Rabu, 14 May 2008:
Data Structure

Jumaat, 16 May 2008:
Software Testing Reliability

Selasa, 27 May 2008:
Wireless Technology


gap between 3rd n 4th paper dlm 11 hari.. satu masa yg lama.. lepas abis jer last paper aku budget nak balik bercuti kt rumah dulu about 2-3 weeks then come back to UTP to settle my FYP (bajek~).. padahal planning nk pegi Genting Highland with my frens..

Dikesempatan ini aku mohon maaf atas segala kesilapan aku (disedari & tak disedari). Hopefully I can do better during this exam.. Pray for me guys!! -TQ-


0 bla bla bla: