kenapa cipp.. kau berucipp.. kenapa cipp.. cipp cipp cipp

.: Food Hunt: Medan Selera Kelana Jaya :.


Semalam another food hunting.. kitorg mmg suka mencuba tempat2 makan yg baru.. asalnya nak pergi Murni SS2 tp entah kenapa semalam tutup, so Wenkt just pusing2 area situ.. lalu kitorg lepak kt Medan Selera Kelana Jaya nih..

Kawasan ni dekat belakang Giant Kelana Jaya.. sampai situ mmg kawasan style open, bgus utk lepaking bersama kawan2.. byk gerai2 makanan yg kecil2 di sekeliling.. ada western, claypot, nasi kerabu, sate, yong tau fu, seafood, dan lain2 lagi..

Aku tertarik kt kedai claypot, sbb ada sizzling.. for info aku mmg suka makanan yg berkuah/sup.. so aku order Sizzling Yee Mee Black Pepper..


Mula2 cam biasa kitorg order otak-otak dlu..smentara nk tggu makanan sampai.. (RM0.70 each)


Sizzling Yee Mee Black Pepper, setakat ini sizzling paling superb pernah aku rasa masih lg kat Food Court Ipoh Parade (RM6.80)


Nasi Goreng Tom Yam, ordered by Ayub.. not bad!~ (RM+-4)


Nasi Kerabu with Ayam Percik (RM+-7)..
rasa sebijik cam nasik kerabu (haha)..tp xleh lawan kt origin kelate lg laa



Sizzling Kuew Tiaw (RM6).. kuah mmg pekat.. tp rasa kurang.. huhu

utk mereka yg suka mencuba makanan baru, aku x suggest sgt la tempat nih.. tp tempat nih amat sesuai utk lepak2 sbb kawasan terbuka.. ada skrin besar lg..

on the way balik rmh sempat lg..


shoppin durian dlu.. kenduri durian plak malam tuh.. huhu~ so fullll~

4 bla bla bla:

  Faiz Rev

July 16, 2010 at 1:37 PM

mahal bak durian

tobat xnak beli lg dah kt situ

  kHaiRuLdiN

July 16, 2010 at 7:30 PM

seyesli.. jom p kuala makan durian~

  Ayub.skod.mg

July 16, 2010 at 9:36 PM

Nasi Goreng Tom Yam, ordered by Ayub.. not bad!~ (RM+-4)

tlg jgn bagi wrong info. very bad indeed

  kHaiRuLdiN

July 17, 2010 at 9:29 AM

aku tgk mkn bukan men laju.. licin lg..