kenapa cipp.. kau berucipp.. kenapa cipp.. cipp cipp cipp

.: Persis Bollywood :.

Happy new year to all!! last entry aku tahun lepas.. wahh.. agak ketinggalan disitu..

Cuti new year lepas aku pulang ke kampung..bukan nak cerita apa, tapi ketika bercuti banyak jugak tempat yg aku pergi..

Dah menjadi kelaziman kalau pulang ke kampung tak lengkap kalau tak ke sempadan..satu hari kitorg ke sempadan bersama-sama auntie dan mak aku. Anak sedara aku Rayyan pun ikut sekali.. Dalam perjalanan kitorg singgah sebentar di rumah kenalan makcik aku, boleh dipanggil pangkat 'nenek'.. Kalau tak silap aku 'nenek' tu kawan kepada arwah nenek aku .. Makcik aku ingin menjemput ke rumah sebab ada kenduri masa raya cina nanti.. meh aku selitkan beberapa scene ketika berkunjung di rumah terbabit....


ni kat tgh2 ruang tamu.. persis rumah Bollywood



apa lagi terpukau aku tengok dalam rumah tu.. selalu tengok dari luar jek..






Rayyan ni memang suka bergambar.. yeahh!~






nenek ni suka barang hiasan... kebanyakan barang dalam rumah tak terdapat di Malaysia.. selalu beli kt luar negara jek







lampu kat belakang Rayyan ni dibeli di Mekah


'nenek' yg aku cakap ni kerja die dlu buat dan jual dodol.. tp skang ni da jadi tauke lah.. mmg business minded ini nenek woo!~

3 bla bla bla:

  kay-N

January 20, 2011 at 3:21 PM

perghhh..dasat gle umah ni ding..fuhhhhh!!!!!terkesimaaaa..

  kHaiRuLdiN

January 21, 2011 at 2:59 AM

tuan punye rumah ni baik hati.. siap bagi lagi kitorg merayau2 dlm rumah tu amek gambar.. hehe

  dyia syaleyana

February 13, 2011 at 11:26 PM

aku tahu rumah ni katne...jalan nak ke r.panjang kan? sebelah kiri kalau kita dari p.mas..hehe