Me: Terima kasih kerana menghubungi ____, apa yang boleh saya bantu?
Customer: Hello, saya nak tamatkan akaun saya. Macam mana ye?
Me: Boleh saya dapatkan butiran akaun cik dulu?
Customer: Ok, ini no akaun saya.. bla bla bla
Me: Terima kasih, dan nama cik?
Customer: Marion..
Me: Marion?? (gulp.. check full name, address, bla bla bla )
Customer: ye saya..
Me: Ini no telefon bimbit Cik Marion kan? bla bla bla bla
Customer: ye betul
.
.
.
.
.
Me: Boleh saya tahu kenapa nak tamatkan akaun yer?
Customer: Saya nak berpindah, dah tak tinggal kat tempat lama lagi..
Me: Cik nak pindah ke mana yer?
Customer: Sekarang saya menetap di _____, dan akan berpindah ke _____
Me: Oh kalau macam tu cik kena pergi ke mana-mana cawangan _____ yang berhampiran untuk tutup akaun.
Customer: Tak boleh buat secara online ke? Lagipun saya sibuk tak boleh ke cawangan _____ tu..
Me: Saya faham.. (mcm aku tak tahu je takkan die nak pergi sendiri kan) jangan risau cik boleh hantar wakil. Dengan syarat bawa salinan IC sekali..
Customer: Oh kalau macam tu takpelah.. nanti saya akan hantar wakil
Me: Ada apa-apa lagi cik?
Customer: Itu saja.. terima kasih yer..
OMG!! Marion?? am I just talking to Marion Rose Caunter??
Pengaruh Pendidikan Orang Tua Terhadap Anak
3 months ago
2 bla bla bla:
July 4, 2011 at 10:42 PM
marion rose???hahaha...biar betik...
July 9, 2011 at 12:04 AM
kenape?? tak percaye?? haha
Post a Comment