kenapa cipp.. kau berucipp.. kenapa cipp.. cipp cipp cipp

Marion??~

Me: Terima kasih kerana menghubungi ____, apa yang boleh saya bantu?

Customer: Hello, saya nak tamatkan akaun saya. Macam mana ye?

Me: Boleh saya dapatkan butiran akaun cik dulu?

Customer: Ok, ini no akaun saya.. bla bla bla

Me: Terima kasih, dan nama cik?

Customer: Marion..

Me: Marion?? (gulp.. check full name, address, bla bla bla )

Customer: ye saya..

Me: Ini no telefon bimbit Cik Marion kan? bla bla bla bla

Customer: ye betul


.
.
.
.
.


Me: Boleh saya tahu kenapa nak tamatkan akaun yer?

Customer: Saya nak berpindah, dah tak tinggal kat tempat lama lagi..

Me: Cik nak pindah ke mana yer?

Customer: Sekarang saya menetap di _____, dan akan berpindah ke _____

Me: Oh kalau macam tu cik kena pergi ke mana-mana cawangan _____ yang berhampiran untuk tutup akaun.

Customer: Tak boleh buat secara online ke? Lagipun saya sibuk tak boleh ke cawangan _____ tu..

Me: Saya faham.. (mcm aku tak tahu je takkan die nak pergi sendiri kan) jangan risau cik boleh hantar wakil. Dengan syarat bawa salinan IC sekali..

Customer: Oh kalau macam tu takpelah.. nanti saya akan hantar wakil

Me: Ada apa-apa lagi cik?

Customer: Itu saja.. terima kasih yer..

OMG!! Marion?? am I just talking to Marion Rose Caunter??

2 bla bla bla:

  KuLLaH_MaiMi YaJiMa

July 4, 2011 at 10:42 PM

marion rose???hahaha...biar betik...

  kHaiRuLdiN

July 9, 2011 at 12:04 AM

kenape?? tak percaye?? haha