kenapa cipp.. kau berucipp.. kenapa cipp.. cipp cipp cipp

Iftar Ramadan


Selamat berpuasa diucapkan kepada semua muslimin dan muslimat yang menjalani ibadah ini. Alhamdulillah dipertemukan lagi kita dengan bulan yang penuh barakah, Ramadan Al Mubarak.

Tiba je bulan puasa, mesti teringat juadah berbuka. Juadah yang tak pernah kita jumpa pada hari kebiasaan akan banyak muncul pada bulan puasa ini. Dan sebab inilah bulan Ramadan juga adalah bulan rezeki kepada umat-Nya..

Minggu lepas aku berbuka puasa (iftar) buffet bersama-sama kawan sekerja di Bora Asmara. Terletak di Sungai Penchala, berhampiran Taman Tun Dr Ismail dan Bandar Utama. Harganya?? seorang dalam RM49.50 termasuk caj dan servis. Di Sg Penchala ada Bora Asmara manakala di Ampang ada Bora Ombak..

pintu masuk Bora Asmara

Apa yang menarik tentang Bora Asmara ini ialah kawasannya. Restoran ini boleh dikatakan terletak di kawasan kampung yang agak tenang. Panorama dan pemandangan dalam restoran ini juga indah, tenang dan cantik, amat sesuai kalau nak lepak atau keluar berdating.. juga ada percussion yang bersedia menghiburkan anda dari meja ke meja.. hee :D

percussion yang 'ohsem'

Keseluruhannya untuk makanan aku beri rating 4/5. Satu yang tak best tentang makanannya ialah pada hari itu tiada menu western.. aku memang teringin nak makan western buffet sebenarnya.. dan makanan yang paling best ialah kambing bakar.. Kambing bakarnya memang sedap dan juicy, disertakan sos lada hitam dan sos pudina.. fuhh antara yang terbaik pernah aku santap..

favourite kamben bakar sebelum diserang


boleh juga lepak di wakaf yg disediakan

panorama lebih cantik apabila waktu malam


0 bla bla bla: