kenapa cipp.. kau berucipp.. kenapa cipp.. cipp cipp cipp

Medtech Raya Fiesta

MEDTECH Raya Fiesta 08
Date: Sat, 18 October 2008
Venue: In 2 Eat Cafe, Pocket D

Medtech telah menganjurkan satu rumah terbuka semalam. Majlis diadakan dari jam 10 pagi hingga 2 ptg. Ramai yang hadir antaranya ahli-ahli Medtech sendiri dan juga bukan ahli.

Aku bangun pagi..check PC jap.. carik Yap.. adeh rupenye dia da gerak ke Pejabat Pos untuk renew road tax dia. Arghh!! aku terlambat 3-4 minit jer.. sbb da janji nak gerak skali. Dah la ramai hosmet aku tengah prepare untuk test Malaysian Studies pagi tu. Tinggallah aku kesorangan...

Aku pergi ke majlis dah agak lewat.. around 11am. Tapi masa tu tengah ucapan lagi. Aku tiba tak sampai 10 minit jer, da boleh menjamu selera. Antara hidangan pada hari itu ialah nasi impit, laksa, kuah kacang, rendang ayam, lontong, karipap, donut, tembikai dan juga air oren. Bayaran dikenakan RM5. Apa lagi aku pon try semua jenis makanan..pastuh tak cukup tambah dengan meratah rendang ayam tu 3-4 ketul.. burppp..abedaa..

usha makanan meja orang lain..

Selama sesi makan-makan, tetamu dihidangkan dengan persembahan dari ahli Medtech sendiri. Ada lakonan, karaoke dan pantomime..kemudian ucapan-ucapan selamat hari raya dari ahli-ahli Medtech..

Sesi fotografi

Kemeriahan jelas terasa..


4 bla bla bla:

  beLLe

October 20, 2008 at 2:20 AM

asl yap xpakai baju raya?
spoil r yap nehhh~
btw mane ko deng?

  kHaiRuLdiN

October 20, 2008 at 4:20 AM

aku ade ar.. yg gambar blkg dak2 pompuan tgh makan dekat meja tuu..

  limauais

October 28, 2008 at 5:19 PM

rugi abe deng dok cam ore ari tuh..
hahaa..=p

  kHaiRuLdiN

November 4, 2008 at 2:08 AM

tuh ar.. sapa leni pon x cam lg