kenapa cipp.. kau berucipp.. kenapa cipp.. cipp cipp cipp

.: Futsal Tournament :.


Ahad lepas aku ada join satu tournament futsal. Tournament kali ini adalah antara company-company yg bernaung bawah TM.. antaranya VADS, CELCOM dan lain-lain... ini adalah tournament futsal yg pertama utk tahun ini..

Malam sebelum tournament kitorg bersepakat nk carik jersi utk team.. cari-cari kt uptown Danau adelah jumpe jersi Barcelona nih yg warnanya lain dari yang lain.. Team ini diberi nama Kroko Team.. ade sejarah di sebalik nama tersebut..

Belakang kiri; Adli, Azwan, Mamat, Redzuan, Shah.
Depan kiri; Fikri, Hanis, dan aku sendirik..

Ada 40 team bertanding dengan 8 kumpulan.. Kroko Team diletakkan di dalam kumpulan B bersama-sama 4 team yang lain.. Dalam kumpulan B ade satu team dari Melaka.. juga satu kumpulan dengan naib juara tahun lepas, AWOL FC..

Ada 4 perlawanan dalam kumpulan yg perlu diharungi.. Perlawanan pertama Kroko Team tewas tipis 0-1.. perlawanan kedua tewas lagi tp dengan jaringan 1-2.. kemudian Kroko Team bangkit untuk perlawanan ketiga menang 2-1 dan perlawanan terakhir menang 2-0 dengan AWOL FC.. jadi keseluruhan statistik..


P

W

D

L

G

GD

PTS

KROKO TEAM

4

2

0

2

5

1

6


Dukacita hanya juara kumpulan saja yg layak ke peringkat kalah mati.. iaitu AWOL FC dengan kutipan 9 mata manakala Kroko Team hanya sekadar 6 mata.. dan paling mengejutkan ialah AWOL FC muncul sebagai johan keseluruhan tournament ini.. Walaupun gagal ke peringkat kalah mati namun Kroko Team berjaya menewaskan AWOL FC 2-0 dalam peringkat kumpulan.. satu-satunya team yang menewaskan team yg muncul juara keseluruhan... pencapaian yg boleh dibanggakan untuk team yg baru saja pertama kali menyertai acara sebegini.. heheee.

bersedia turun padang


beraksi samba


penerangan oleh kapten pasukan.. yeahh


akibat lambat panaass.. game terakhir baru nak tunjuk taring

0 bla bla bla: