kenapa cipp.. kau berucipp.. kenapa cipp.. cipp cipp cipp

2 + 2 = 5 ??

Hari ni.. memang da nekad nak g opis awal.. Awal pun dalam kol 830 jer.. Tp bila bangun je pagi tadi, beeppp... ada sms..

Deng, tolong amek aku kat umah bley? Kite g anta repair moto aku dulu..
Dalam kol 9 ko mai ar..

Huh~! si Pdos sms aku mintak tolong.. da 2 hari moto dia rosak meletup kt highway.. Plan aku nk g opis awal berkecai camtuh jer.. takde rezeki..

Aku sampai umah die dlm kol 915 pagi.. bukannya nk g anta repair moto terus, tp smpat lg layan Prison Break sepam.. Aku pon join la sama..

Kol10 baru nk kua rumah dier.. penat giler tunda skuter besar dier tuh.. Berat nak mampos!! Tapi takpe aku mmg da berpengalaman menunda motor2 yg rosak, ditambah lg aset penting iaitu kaki aku yg kuat neh.. Sampai bengkel tggu moto siap repair jap.. then g Opis sampai dlm kol 11..

Dok kt opis sampai kol 1, supervisor si Pdos neh ajak kua makan farewell sempena Pdos yg da abes prektikal.. igtkn mkn hotel cam kebiasaan tp makan Nasi Bariani kt Alamanda jew.. xpela asalkan dapat makan free.. Kesian kat Kila kene tinggal sorg2 kt opis.. Wahaha..

Lepak kt Alamanda, kol 3 dtg opis.. huh!~ ade lg 2 jam nak kol 5.. erm.. what the day.. Kerja bukan main byk lg.. takpe esok masih ada.. Aku cuba dtg awal esok plak.. Hehhehe..

5 bla bla bla:

  limauais

January 8, 2009 at 10:03 PM

abe deng,esop sapa sms nih plok..
"Deng,tlg aku amek moto kt bengkel bley?dlam kol 10 ko mai r"
lmbat lg g keje esop..haha..

  kHaiRuLdiN

January 9, 2009 at 9:32 AM

Hehe.. moto die siap doh la.. bekki slaluh..

  chillsberry

January 9, 2009 at 7:27 PM

apa la khabar agaknya scofield ngan sara tancredi. sihat ke mereka? harap semuanyua baik2 sahaja.

  Anonymous

January 13, 2009 at 10:47 AM

abe deng
duk umah kt mana time intern ni???

  kHaiRuLdiN

January 13, 2009 at 12:43 PM

kt teras jernang.. dekat area UKM