kenapa cipp.. kau berucipp.. kenapa cipp.. cipp cipp cipp

buhsan~

This week amat bosan, sebab si Pdos da blah.. tinggal je aku ngn Kila neh.. Arini plak ramai staf tak dtg opis.. bertambah bosan.. SV aku plak ade kursus dan mggu depan baru masuk opis..

Wiken aritu aku lepak kat Youth 09, event belia yg terbesar di Malaysia dan dirasmikan oleh Menteri Belia dan Sukan.. Memang banyak acara yg disediakan, antaranya Indie Band Fight, Cosplay, Futsal Cage, Dancing, Autoshow dan byk lagi.. Ramai gk artis2 Malaysia hadir memeriahkan Youth 09 neh..

Aku g dgn AzmanAziz.. kat sana jumpa Akay, Rumi, Efny, Gaia, Hazirah, Bad, Cepek dan member2 yg baru kenal.. Memang syok abes tapi penat ar.. Malamnye pulak lepak tgk wayang kt KLCC dan AzmanAziz bwk aku g tgk gem Liverpool kt port fan Liverpool, Cobra Club kt PJ.. Erm.. memang tabik abis kat fan2 diorg.. memang smangat walaupun sekadar seri 0-0..

With Cosplay.. Sailormoon gurls~

3 bla bla bla:

  kay-N

January 14, 2009 at 6:25 PM

woh g xajak!!! =(

  sejhok

January 14, 2009 at 8:01 PM

woooo~~~

nie cam dr cam aku nie....bler lak ko amik???aku rase cam xmasuk kom aku pun lg...hahhaa~~

had fun...thanx ikut..ader gak teman blk dr cobra

  kHaiRuLdiN

January 15, 2009 at 9:37 AM

kN: tak ajak sebab kN ader interview Petronas aritu kan?? haha..

sejhok: yerp dr kamera ko.. dah ko layan tdo aku amek je mane2 gamba yg perlu, tp simpan lg tau sbb ade lg yg aku nak..terutama gambar ngn 'aweks' tuh.. Haha.. No problem next time nk g mane2 jgn lupa ajak aku.. yeah~!