kenapa cipp.. kau berucipp.. kenapa cipp.. cipp cipp cipp

New Year yang semakin bz..

1st week of New Year 2009.. aku mula merasakan cengkaman dan kekangan tempat kerja ini. Kerja yang semakin banyak ditambah dengan due date yg semakin dekat.. Mampukah aku menanggungnya sendirian? Aku harus lebih tenang menghadapi situasi ini..
Hari ini, prektikal-mate aku si Pdos telah pun selamat mem"present"kan kertas kerja prektikal nya.. N punya la hepi mamat tuh sbb mggu terakhir dia kt opis nih.. Erm..nti bila dia xde alamat sunyilaa opis neh.. tinggal aku, Akila, Kak Fiza n Kak Fariza jer..

Sedutan tangkap menangkap gambar..


Buat-buat bz kat opis..


Kila n Pdus..


Cahaya ketenangan..


HUhu.. dah aku nak sambung wat kje lg.. melambak2 lagi neh.. Ciao~

9 bla bla bla:

  Anonymous

January 7, 2009 at 4:06 PM

tayik

  kHaiRuLdiN

January 7, 2009 at 4:16 PM

jeles ar tuh..

  Uena

January 7, 2009 at 4:32 PM

deng.. kalo de vacancy kt ur company, roger2 la ehh!! btw, all dbest kay!

  kay-N

January 7, 2009 at 6:10 PM

wah!!!cm pekerja yg berwibawa..hehe byk kosong ag tuh..nk gk kje ctu..share meja bleh??cm bsr je tuh..

  Faiz Rev

January 7, 2009 at 6:25 PM

ko tgh surfing ke deng. bukak website pe?

nampak macam fs je tu.

  beLLe

January 7, 2009 at 11:30 PM

deng pura2 rajen jeeeeee

  kHaiRuLdiN

January 8, 2009 at 4:22 PM

Husna: amboi2..mentang2 my company dkt bangi yer..

kN: mmg byk meja kosong lg.. cepat jgn ketinggalan, antarkan resume anda skarang!!

ReV: erm.. bukak company public website lew..

beLLe: tu bukan pure2 tp kenyataan.. ewah~

  Anonymous

January 9, 2009 at 8:18 PM

phiwit phiwit~
cot cot cot...

  aQlili raHim

January 15, 2009 at 8:32 AM

tu arr..mugo sokmo balik umoh etek.babtu la kijo btambun tu