kenapa cipp.. kau berucipp.. kenapa cipp.. cipp cipp cipp

16 - 24 May

Seminggu yg lalu ibarat satu percutian bagi aku.. aku dapat unofficial cuti utk seminggu selepas diberi kelonggaran oleh bos aku. Sebenarnya semua staff di office ada kerja di Pattaya, Thailand selama seminggu dan hanya tinggal aku seorang je. Sebelum berangkat, bos bgtau, "Khairul, you're the boss now". So paham2 lah ape seorang bos akan buat kan?

Selepas menikmati saat-saat bersama ibu aku yg datang dari KB, keesokan hari aku berangkat ke UTP. Pengalaman pertama menaiki KTM Train dari KL Sentral ke Bt. Gajah memang best..berbaloi juga dengan harga serendah RM10.. dalam tren aku bersembang dgn org sebelah sambil main Rubik..

Di UTP selama 3 hari, tujuan utama ialah utk setel hal berkenaan konvo.. ttp hanya sempat setel beberapa perkara shj. Selain itu, dpt juga berkumpul bersama rakan-rakan lama dan baru.. Sangat seronok setelah lama tidak berkumpul bersama-sama.. Jumaat ptg, aku pulang ke KL juga dengan menaiki tren. Kali ini tidak keseorangan kerana Rumi ada bersama.. 

9pm: tiba di KL Sentral, tggu pakcik aku dtg menjemputku. Sebab nanti kitorg akan terus ke Melaka ke kg pakcik aku di Tg. Kling, dekat jer dgn Pantai Puteri.. Sebenarnya sudah hampir 6 tahun aku tidak berkunjung ke kg pakcik aku nih.. Last time dlu selepas exam SPM, masa tuh anak2 buah die kecil2 lagi..guess what? semua gurls.. Tapi sekarang yg paling muda pun da darjah 2.. paling tua?? urmm.. =P

Di Melaka igt nk hangout wif Zera.. tp due to some problem yg die nk kene setel, dia xdpt nk join.. So aku kontek some old frens yg da keje kt Melaka nih.. at least dpt jugak lepak kat Mahkota Parade men boling n movie dan minum coconut shake terhebat di Klebang.. Pantai Puteri plak mmg tiap2 petang pegi.. hirup udara nyaman dan menikmati panorama senja matahari terbenam..

Pemandangan senja di Pantai Puteri

Ahad, pengakhiran kepada satu percutian.. pulang ke KL. Sebelum pulang aku sempat menghadiahkan Rubik kpd gurl2 kt Melaka tuh.. :) 

Kepada teman2 di Melaka yg aku x sempat nk lawat, aku minta maaf sgt2 sebab masa mmg suntuk.. 2 hari je mmg x cukup.. But there'll alwayz be next tyme k.. See y'all then~

0 bla bla bla: