kenapa cipp.. kau berucipp.. kenapa cipp.. cipp cipp cipp

Answer is Jawapan


Puas hati dan lega.. itu yg mampu aku ucapkan.. walaupun jawapan yg diterima pahit dan menyeksakan.. tp harus ditelan jua.. Kerana keputusan itu harus dihormati dan diterima setulusnya..

And now.. I feel more strong than before.. I am a new me.. Byk yg telah aku pelajari daripada apa yg telah terjadi.. Sekarang.. aku rasa lebih segar ibarat rama-rama yg baru keluar dari kepompongnya.. Rama-rama yg baru memulakan kehidupannya.. mencari bunga utk menikmati sari madunya.. Itulah aku, mencari kebahagiaan dalam hidup ini..

Aku terima apa yg sudah terjadi seadanya.. dan saki baki yg masih ada dlm hati ini akan tetap disimpan dan dikenang selamanya.. dan tak mungkin akan padam.. kerana ku tahu rasa ini adalah tulus.. biarkan aku menjaganya.. dgn harapan akan berlaku keajaiban suatu masa nanti..

ps: jiwang lebih sket arinih.. hehe..

7 bla bla bla:

  beLLe

December 22, 2008 at 2:59 PM

uishhh..ni bkn jiwang sket ni~

  Anonymous

December 22, 2008 at 4:50 PM

mmg jiwang pown~

welkem dolah...

  kay-N

December 23, 2008 at 2:26 AM

erm..xpe ding tabah. sume mende berlaku ade hikmah kn??kn???heee~~

  kHaiRuLdiN

December 23, 2008 at 9:33 AM

tenkiu all..

  chillsberry

December 24, 2008 at 1:39 AM

din.
kita muda lagi.
kelab malam dulu ok ;p

  kHaiRuLdiN

December 24, 2008 at 9:56 AM

jum jer.. haha.. demn aku bukan jenis camtu lah!!

  aQlili raHim

January 1, 2009 at 11:50 AM

haha..jiwo nyo..