kenapa cipp.. kau berucipp.. kenapa cipp.. cipp cipp cipp

Wel Dan!!!

~spirit~
I'm back!! erm.. rasa lebih segar dari sebelumnya.. Maklumlah kebetulan pula tahun baru Hijrah dan new year dekat2, so aku amek peluang ini untuk berazam ke arah yg lebih baik.. Hijrah ke arah kebaikan.. Dan berlabuhnya tahun 2008 ini dgn sejuta pengertian dan kenangan.. Semoga tahun baru 1430H dan juga tahun 2009 membawa lebih keberkatan dalam hidupku ini.. Amin..

Seminggu aku menghilang..sebenarnya aku tidak kemana-mana. Aku cuma pulang ke kampung halaman untuk mencari kedamaian disitu.. Ternyata aku benar.. Jika kita sudah hilang arah, percayalah bahawa tempat yg terbaik adalah tanah kelahiran asal usul kita.. tempat yg paling baik utk mencari identiti dan jati diri.. Wahh!!
Beberapa hari lepas aku berjalan-jalan di sopim mol kt KB, niat utk mencari kemeja opis selai dua.. Tapi dek kerana sale yg kaw2 aku terbeli 5 helai.. Meriah tul kemeja opis aku neh..mcm kaler ader.. Then ketika aku mau melangkah keluar dari sopim mol, aku terkedu sebentar melihat dua pengawal yg bertugas mengawal pintu keluar masuk..
Salah satunya aku minat dari zaman aku kanak-kanak lagi.. Rupanya mmg cool tak macam yg satu lg muka kerek nampak ganas.. And then aku pun da tak tertahan lagi, terus jer mengambil gambar-gambar beliau berdua..


Encik Predator ~my idol~

Encik Alien

Paling cool lagi.. kedua2 Encik Predator dan Encik Alien ini diperbuat dari besi2 terpakai.. Mcm spare part motor, ekzos, karburetor, besi dan rantai buruk.. Cool kan??

Kami tak HOT, kami COOL..



4 bla bla bla:

  kay-N

December 31, 2008 at 12:25 PM

woh!!!ganas tol~~pengawal cmneh pencurik mmg tkut..heee~~

  Anonymous

December 31, 2008 at 1:46 PM

pergh!!!..nak angkut sbijik!!

  kHaiRuLdiN

January 2, 2009 at 9:33 AM

kN: cute kan pengawal neh.. Hahaha!!

yap: hg amek yg alien tuh..

  farah-sama

January 6, 2009 at 9:32 AM

haha.. ur back! :P