kenapa cipp.. kau berucipp.. kenapa cipp.. cipp cipp cipp

Practical in ASCOPE

Ohaiyou!!~ sudah lama aku tidak menjenguk laman blog aku sendiri. Terima kasih kepada saudara Yap yg dah mengingatkan aku yg rupanya aku ada blog.. Orait!~ Untuk kali ini aku nak bercerita tentang kehidupan aku yg baru di tempat kerja yg baru..

Sekarang aku sudah memulakan latihan praktikal di ASCOPE Gas Centre (AGC), salah satu company berpengkalan di PRSS, Bangi. Kalau nak tau berkenaan AGC, klik sini http://www.ascopegas.com.my/ . Jemputlah mai nih kat bawah aku sertakan map dier..



Pejam celik pejam celik da 3 minggu aku kat sini.. Kerjanya mudah, masuk men YM n Gtalk then kol 5 balik. Haha as simple as that. Tapi tu untuk 1st week jer. Sekarang aku da banyak kerja tp tak mengapa sebab kerja kat sini takdelah tensen sgt. Masuk kerja pon tak ikut masa. Biasa aku masuk opis kol 9 pagi balik kol 5 ptg.

Kerja aku kat sini dalam Knowledge Management (KM) dibawah penyeliaan sv aku En. Salim. En Salim ni memang nice orgnyer.. Selain itu big bos aku org Australia, Dr Allen, semuanya dalam 9 org je kat opis nih.. tak ramai sbb company kecik jer.. Aku ditugaskan utk maintain web page AGC yg baru dan akan dilancarkan akhir Januari nanti. Memang sekarang baru byk kerja sikit. Tp ade masa lg nk men tenet.


Pintu masuk ke opis..


Erm.. ape lagi yg nk di beritahu.. Itu jer kot.. Adios!~

3 bla bla bla:

  Anonymous

December 20, 2008 at 9:10 PM

ade kje kosong x encik???
saye nk apply ah..

  chillsberry

December 20, 2008 at 11:03 PM

ada awek kosong tak?

  kHaiRuLdiN

December 21, 2008 at 12:32 PM

kN: kindly send ur resume to khairuldin@ascope.com.my .. hehe..

chillsberry: awek cleaner ade je kosong.. hahaha..