kenapa cipp.. kau berucipp.. kenapa cipp.. cipp cipp cipp

kN dengan blog barunye..

Selamat datang kN ke dunia blogspot.. satu pembaharuan yg sejajar dgn tahun baru yg bakal tiba tak lama lagi.. kN is one of my best friends in UTP.. Sesiapa yg mahu menjenguk laman blog beliau bolehlah ke sini.

Today, genap seminggu aku melayan perasaan yg ntah apa2 nih.. Well thats life, ada pahit dan manisnya.. Lifes goes on.. buku lama tutup bukak buku baru.. buang yg keruh ambil yg jernih.. turn into a new leaf.. lagi ape lagi ek bidalan yg sesuai neh??

Ntah kenape aku rasa marah tetiba.. mungkinkah ini dendam?? Aku rasa cam dipermainkan plak.. Tp biasalah, aku kalau nak marah ke nak ape ke as usuall.. aku pendam dulu.. Tapi karang kalo meletup aku tak tau..

OK.. sambung kerja..

5 bla bla bla:

  kay-N

December 23, 2008 at 12:57 PM

thnx ding pomot blog~heee~terharu!!!one of ur best friend??hmmm..normal laa ding ade rase mrh..tp jgn smpi prasaan tuh yg mempermainkn kite..=) idup kne epi~

  chillsberry

December 24, 2008 at 1:18 AM

din.
nama ayah aku bukan mokhtar.
makhtar. hehe.
harap maklum ;)

  beLLe

December 24, 2008 at 2:04 AM

hahahha deng
tabaek marah2
nnt cepat tua~
chill ye dik (padahal aku yg adik)
^_^

  kHaiRuLdiN

December 24, 2008 at 9:59 AM

kN : ur welcome.. lg pon pomot dgn ikhlas jer..

chillsberry: Ouh sori.. pembetulan da dibuat.. hehe

beLLe: erm tu ar, aku mmg susah nk marah.. sbb tuh still maintain muda lg kan?? hahaha..

  aQlili raHim

January 1, 2009 at 11:53 AM

din,jd playboy r. bls dndam.haha!
tu la..oyak ko gua sgt.