kenapa cipp.. kau berucipp.. kenapa cipp.. cipp cipp cipp

1st visit sudaaa..

Hari ini.. aku baru je lepas 1st visit utk internship dari UTP. Supervisor yang datang untuk 1st visit ini ialah Ms Norshuhani, lecturer dari ICT Dept. Ms Norshuhani tak pernah mengajar aku ketika di UTP, and inilah kali pertama aku communicate dgn dia.. I found that she is really a nice person..

Pagi2 lagi aku ade meeting utk present layout public website yg aku da siapkan.. ada 3 semua sekali.. Alhamdulillah, akhirnya bos aku approve design aku yg second, puji hasil kerja aku.. Nak amek ati aku la tu konon.. walaupun aku sedar yg itu susah nk maintain tapi takpe.. ade lah alasan utk diorg hire aku nanti.. Haha..

Then around 11 am, Ms Shuhani call.. ckp da otw.. dia dtg naik cab jer.. sbb husband dia xtau jalan sini.. She met with my sv here, and i'm so lucky.. my sv here byk puji kerja aku.. Kemudian bos aku join sekejap, lagi laa bos aku menghamburkan pujian.. Haha.. memang best ar staff2 kat sini.. Bekap antara satu sama len..

This evening, I will go to publisher company to talk about brochure and annual report yg akan dicetak nanti.. IWS Enterprise kat Cheras.. kakitangan diorg memang lepak.. and nice to work with them.. meeting pon macam lepak kat kedai mamak.. Tp satu je yg aku kagum akan diorg neh, diorg memang professional.. and idea2 diorg pon memang kaw2 ar..

Wiken neh si Munir ajak tgk Valkyrie, cite pasal Nazi Germany.. Cte tu lame dlm 2 jam setengah.. entah larat ke nk menengoknya lainlaa kalo cte tuh best.. Dah laa aritu bleh tertido plak masa tgk Ong Bak 2.. Maklumlah layan movie midnite after the whole day aku merayau2.. Memang penatt...

0 bla bla bla: