kenapa cipp.. kau berucipp.. kenapa cipp.. cipp cipp cipp

Wedding Announcement~

One day.. aku berpeluang chatting dgn salah seorg kwn lama aku.. juga dari UTP, Apih (lebih glemer dgn panggilan Pink).. Sehinggalah aku tnya ttg khabar angin yg mengatakan die mahu melangsungkan perkahwinan.. aku x heran la dia nk kawin sbb setahu aku.. dia nih da tahap professional kalo bab2 tekel awek neh..

Assalamualaikum...

Sahabat yg dirahmati Allah..

Bismillahirrahmanirrahim..

Sukacita dimaklumkan bahawa kami,Hafiz Bin Hassan & Adawiyyah Binti Adam ingin menjemput sahabat-sahabat sekalian ke walimatul urus kami. Semoga dengan kehadiran sahabat-sahabat sekalian dapat memeriahkan lagi majlis kami pada masa & waktu yg berikut:

Kenduri (sebelah perempuan)

  • 14 March 2009, Sabtu (17 Rabiulawal 1430H)
  • Seberang Takir, Kuala Terengganu

Kenduri (sebelah lelaki)

  • 16 March 2009, Isnin (19 Rabiulawal 1430H)
  • Kubang Kerian, Kelantan

Jazakallah & wassalam..

Sekian, Syukran.


Tahniah diucapkan.. semoga rumahtangga yg bakal dibina akan kekal bahagia ke akhir hayat.. Aminn..



2 bla bla bla:

  farah-sama

February 14, 2009 at 9:14 AM

ngaaa ingatkan kamu yang tetiba nak kawen.. mana la taw ade g taaruf ke +_+

  kHaiRuLdiN

February 14, 2009 at 9:31 AM

kmk lmbat lg.. tp kursus kawin daa..