kenapa cipp.. kau berucipp.. kenapa cipp.. cipp cipp cipp

Falsafah ada mengatakan..

Tag lagi.. kali ini daripada wadieq dan kN. Ouh ya, tajuk?? memang tiada kaitan pun..

1. Adakah anda suka blogging? Kenapa?

Saya suka blogging iaitu dalam erti kata lain menulis blog dan juga melawat blog. Ini kerana dgn blogging saya dapat memberi idea atau buah fikiran dan juga dpt menceritakan serba sedikit tentang progress diri ini. And I like to read people's stories too..

2. Blog siapa yg anda selalu skodeng? Nyatakan 5 (buat masa ini)

- hilangpunca.blogspot.com
- fuiyoh.blogspot.com
- kN
- wadieq
- yap

(sebabnya diorg nih gemar update blog masing2)

3. Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda ? Yang boleh menyayangi anda sepenuh hati ? dan Siapakah org itu ?

Yerp, I need someone in my life.. and so other peoples rite? Lumrah naluri manusia yg ingin berpasangan..sbb itu Tuhan jadikan semua makhluk berpasang-pasangan kan? Kalo org itu dpt menyayangi kita dgn sepenuh hati itu adalah bonus.. siapa org itu?? belum ada lagi..

4. Taken or single? Mana lebih bagus?

Single.. sbb lebih jimat kos dan sara hidup. Hahaha..

5. Pernah tak cinta anda tidak di balas?

Not really sure.. adakah 'cinta' atau sekadar minat.. but i think pernah jer..

6. Ciri2 idaman bf/gf anda? Nyatakan 5 (btolkan skit: suami/isteri)

- solehah, taat ajaran agama..
- cantik, cumil, cun, kawaii di mata saya..
- pandai jaga hati saya..
- pandai jaga kehormatan diri
- bijak.. bukan bermakna harus ada sijil atau degree tp bijak dlm tindakan dan berfikiran matang..

7. Pada umur berapakah anda merancang untuk berkahwin?

tak tahu nk decide umur berapa.. bila dah sampai seru iaitu mampu dari segi kewangan, lahir dan batin so tunggu ape lg kan? tp kalo da mampu tp awek lak xde tak boleh jugak.. as long as before saya berumur 35 tahun la kot~ Nice timing bile saya umur 28-29 tahun..

8. Nak berapa anak?
satu team futsal, atau team netball.. mix laki pompuan.. ramai pompuan lg best sbb byk kali leh jadi wali.. haha~

9. Lucky person yg anda ingin tag:
- anyone will do.. heh~

4 bla bla bla:

  kay-N

April 14, 2009 at 3:57 PM

wah~~
ding single ag ke???
ingt taken dh??heeee~~ =)

  chillsberry

April 14, 2009 at 4:30 PM

betul tu din. kalo anak perempuan ramai, hantaran masyuk aaa.

bayangkan la, zaman skrang ni, stended hantaran 10k. kalo ada 10 anak perempuan, 100k beb. phewww~ bleh buat bisnes ;p

  kHaiRuLdiN

April 16, 2009 at 11:28 AM

kN: yes i am~

chillsberry: ye tak ye jugak kan..

  Unknown

May 18, 2009 at 6:28 PM

1. Adakah anda suka blogging? Kenapa?

Saya suka blogging sebab saya slow, maka kuranglah peminat peminat saya. Saya ingin mempunyai member yang 6 sem lebih muda di UTP.

2. Blog siapa yg anda selalu skodeng? Nyatakan 5 (buat masa ini)

3gp.blogspot.com

(sebabnya byk update)

3. Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda ? Yang boleh menyayangi anda sepenuh hati ? dan Siapakah org itu ?

Yerp, I need someone faster than me. Some that don't care about my slowness

4. Taken or single? Mana lebih bagus?

Slowngle

5. Pernah tak cinta anda tidak di balas?

Not really slow.. adakah 'kelajuan' atau sekadar minat.. but i think pernah laju jer..

6. Ciri2 idaman bf/gf anda? Nyatakan 5 (btolkan skit: suami/isteri)

- laju..
- cantik, cumil, cun, kawaii mcm saya..
- pandai jaga speed saya..