kenapa cipp.. kau berucipp.. kenapa cipp.. cipp cipp cipp

Sweet Memories~

Hujung minggu yg lepas merupakan cuti hujung minggu yg paling tak dapat aku lupakan kerana aku menghabiskan cuti 3 hari di bumi UTP.. Kitorg da planning smggu nk pegi ke UTP.. Trip ke UTP kali ini disertai oleh 4 org iaitu aku, Yap, Hezri dan Akay. Kitorg amek cuti sehari pada hari Jumaat..



Khamis, 9 April 2009


Khamis mlm, masing2 berkumpul di terminal Putra.. setelah semua tiba barulah bergerak ke rumah Mejey di Selayang PErmai.. Makan dan minum sebelum bertolak ke UTP kira-kira jam 11.30 malam..

Tiba di Batu Gajah dlm jam 12.30 pagi dan ketika itu Mazriff memberitahu mereka semua keluar berkaraoke di Batu Gajah.. kami berpatah balik dan join karaoke skali.. Rmai yg ada termasuk Belle, Jojo, Munir, Ijam, Adam, dan lain2 lagi.. selesai karaoke singgah di mapley Sadiq sekejap melepaskan kerinduan di jiwa.. Haha..


Jumaat, 10 April 2009



Sudah lama aku tak rasa perasaan bangun pagi di UTP terutama sekali pada hari Jumaat.. Haha memang tak dapat diluahkan dgn kata2.. Pagi Jumaat aku ke Hospital Specialist Ipoh utk melawat Lobo yg kemalangan.. Bali pula tak habis2 memuji kecantikan nurse2 yg ada.. Lunch di cafe hospital pun best sebab menyihatkan dan yg paling penting.. murah!!! Scenery pun nice..


Sudah solat Jumaat di UTP, aku berjumpa ex-supervisor aku utk setel hal claim FYP.. dah buat appointment so xde masalah nk jumpe dgn die.. aku juga turut terserempak dgn lecturer2 lain


secara kebetulan.. Kemudian aku, Adam, Akay dan Hezri pergi ke Taman Maju utk makan pisang goreng dan cendawan goreng panas.. kebetulan pula hujan pada ketika itu yg membuat minum petang kami terasa semakin 'feel'..


Malam pula layan Euphonious, memang Eupho 09 kali ini lebih meriah kerana artis jemputan Bunkface.. then lepak kat mapley Sadiq lagi selepas habis Eupho.. Berkumpul beramai2.. Chunk, kN, Abrak pon ada skali.. Meera pula mengagihkan kad jemputan kahwinnya dgn senyuman.. Tahniah Meera~


And tak lupa juga, hari ini merupakan bday seseorang... :-)



Sabtu, 11 April 2009


Bangun pagi.. mula terasa bosan.. tak tahu nak buat ape.. sib bek ptg itu kami ke Ipoh utk tgk wayang.. Jangan Tegur. Kami tak lama di Ipoh kerana perlu menghadiri majlis makan malam MAKK pada jam 8.00 mlm nanti.. Walaupun nyaris2 melakukan aksi2 stunt berbahaya di tengah jalan raya, kami berjaya sampai ke majlis tepat masanya.. Tema kali ini ialah "Arabian Night".. All the womens at our table look so beautiful that night.. yg lelaki pun ape kurangnya..



Table no 30


From left: Syafiqah, Katy, Belle, Jojo and Naila..

With one of the VIP, En. Md Noor Rosli


Selepas habis dinner, budak2 ni ajak karaoke lg.. Gue xdak hal~ terus layan sampai pagi dan macam biasa.. mapley Sadiq menjadi pit stop sebelum sampai ke UTP.. Main pula kad yg size XL sebesar buku latihan budak sekolah..


Ahad, 12 April 2009

Hari terakhir di UTP..tak byk yg boleh dilakukan kerana hujan.. Niat untuk ke Outdoor Carnival terbantut.. Maaf Belle tak dapat naik Itik Gergasi dgn kau.. Ptgnya berkumpul seketika di V3 sebelum berangkat pulang ke KL dalam jam 7 petang.. Sempat juga merasa Chicken Chop V3..



I really had fun this time.. meet with my friends in UTP.. terasa berat juga hati nak pulang ke KL.. To all yg terlibat terima kasih byk2.. program2 yg telah diatur amat menyeronokkan sekali..

Thank you all~!! till we meet again insya Allah..

2 bla bla bla:

  beLLe

April 16, 2009 at 11:51 AM

whoaaaaa!! rindu2~ bila la dpt lepak sama2 lg cmni kannnn :(

  kHaiRuLdiN

April 16, 2009 at 2:45 PM

perhentian pliss.. hahaha