kenapa cipp.. kau berucipp.. kenapa cipp.. cipp cipp cipp

Akhirnya muncul jua...

Hari yang tidak dinantikan, akhirnya menjelma kembali.. EXAM WEEK. Study week pon aku still banyak lagi kerja yang belum disetelkan, dengan bermacam-macam test, assignments and projects presentation.. segalanya hanya tamat pada hari terakhir minggu study week. So, I just have 2 more days before my final exam.

Sedang asyik melayari internet untuk cek timetable exam, aku terpandang layout website UTP. Ade terselit lagi gambar aku bersama Tun Dr. Mahathir yang diambil pada tahun lepas. Tapi just muka aku je nampak.. macam entiti pon ade..

Berjaya mencelah!!~

Sakses!! Haha

Sebut jer exam, mnemang aku takut.. Aku harap this will be my last exam here in UTP. Hopefully I will pass all the subjects taken la.. Rasanya semua yg final sem kat UTP dan yg dah nak grad ramai berharap agar sekadar lulus dalam exam terakhir mereka termasuk juga aku..

Dan dikesempatan ini.. aku ingin memohon ampun dan maaf atas segala keterlanjuran antara sedar atau tidak.. dan doakan semoga aku dapat menjalani minggu-minggu ini tanpa sebarang masalah.. dan sentiasa diberi kesihatan yang sempurna.. Amin..

9 bla bla bla:

  Anonymous

November 9, 2008 at 10:21 AM

gudlak~

  ~lalala~

November 12, 2008 at 10:06 AM

halo deng!

ari neh br nk singgah blog ko.. hehe.. gluck xm! as u said it, kasi pass sudey~~ hehe.. gluck!! :D

  Anonymous

November 12, 2008 at 6:50 PM

all the best deng~
hari2 terakhir.. :)

  Anonymous

November 13, 2008 at 1:58 AM

kamon deng... jangan intern skali ngan aku.. wahahha

  kHaiRuLdiN

November 13, 2008 at 3:15 AM

tq ma frens!!!

  chillsberry

November 17, 2008 at 7:27 PM

ayat pokjat tak bleh blah haha
kaman din..all the best.

btw aku jeles gla gambar ko ngan tun..cis

  chillsberry

November 18, 2008 at 1:39 AM

din..aqlili mat rahim sape din?

  Anonymous

November 20, 2008 at 12:20 PM

tuh la pasal.. Din, sape aqlili din?
tlg la kenalkan.. @ nak aku berkenalan sndiri????

  kHaiRuLdiN

November 22, 2008 at 4:14 AM

hishh... seboklahh~! tnya die sdiri!~