kenapa cipp.. kau berucipp.. kenapa cipp.. cipp cipp cipp

This sem.. abedaa~

Menulis "D.E.N.G" di udara~ (credit to aalim)

Salam kpd semua pengikut setia blog abedaa ini. Aku nak minta maaf kerana amat sibuk dengan exam kebelakangan ini.. Setelah semuanya berakhir, barulah aku berpeluang menjenguk blog aku ini kembali..

Pertama, lepas jer exam Khamis malam tu aku dan rakan² (Pojat, Mawi, Jali, Lida, CheDya, CheKud, Amal n Sumai) makan besar kat McDonalds Medan Gopeng.. then keesokan harinya (Jumaat) pula aku join dak² #july06 berhibur di Ipoh. Dari men boling, menonton Madagascar yg lucu bakk sehinggalah lepak makan Char Kue Tiaw di Medan MPI (Majlis Perbandaran Ipoh).

Sabtu? aku just lepak kat UTP jer.. walaupun Yap, Teng, Lida n Ana ajak pergi Ipoh untuk menonton gig dkt² area Tambun nun.. dah le ketika tu aku terasa kurang enak badan.. tetapi rezeki terpijak kerana malamnya ex-schoolmate aku mahu belanja makan kat medan ikan bakar di Telok Muroh, Lumut. Terus je rasa segar badan ni.. Thanks Mimie~

Ahad?? Ahad malam p Ipoh lg.. Lepas singgah amek buku Accounting adik aku kat rumah sedara.. then pegi men boling lg.. sbb tatau nk buat ape kt Ipoh.. Aku just let Yap drive kete aku kerana antara ramai², Yap adalah seorang pengguna jalan raya yg paling prihatin. Walaupun dia disergah oleh pakcik tua yg hampir dilanggarnya kat Stesen Shell, namun itu sedikit pun tidak menjejaskan fokus Yap.. Peace Yap!! Malam tu juga first time aku lihat CheKud dan Lida men boling.. mmg power..walaupun tak habis² diorg diusik oleh Teng yg Kachak (kacak ker??)

Isnin?? Yap, Teng, CheKud n Lida pegi KL.. tinggal lah aku kesorangan ditemani Kitty~ Jadi aku kat bilik jer men gem ngn Kitty.. takde diorg memang kebosanan.. Sib bek petang tu aku join piknik budak² #natto (dikepalai oleh kN) dekat air tejon Kuala Woh, Tapah.. Agak jauh juga perjalanannya.. Ketika pulang kitorg singgah kat Mi Rebus Tapah. Kebetulan.. ketika tu Astro buat shooting kt kedai tu. Punyalah geng² kitorg ni jadi tumpuan lensa.. chewaaHh~! So jgn lupa saksikan Warung Kita di saluran 105 Astro Prima!!

BBQ time~!!


Bergambar bersama hos Warung Kita, Azrul 'Cham' (Raja Lawak 2)

Itu je yang dapat aku kongsi bersama anda semua untuk kali ini.. erm.. aku just tinggal beberapa hari jer lagi kat UTP. And I gonna miss everybody so damn muchh!!! Walaupun banyak perkara duka sepanjang pengajian, tp pengalaman manis itu menenggelamkan kedukaan itu.. Nantikan tribute aku untuk semua warga UTP pada blog yang akan datang..

Jejaka JogJa..ngeh..ngeh

Adios.. Chacha~

4 bla bla bla:

  kay-N

November 26, 2008 at 3:03 PM

thnx ding sbb sudi itut~~hihi..~~
amoihh..njoy sakan tol die bpe ri tuh..
ding moge pnjg umo jumpe ag..(n_n)

  kHaiRuLdiN

November 26, 2008 at 9:20 PM

thanks kN.. krn sudi kawan ngn kite selama ni.. u such a good fren.. alwayz keep in touch k..

  Anonymous

November 28, 2008 at 9:45 AM

phewwwit~

  kHaiRuLdiN

December 1, 2008 at 10:10 AM

hi aalim.. ngeh ngeh