kenapa cipp.. kau berucipp.. kenapa cipp.. cipp cipp cipp

Goodbye UTP~!

Kesedihan memuncak pada hari terakhir..

Hari ini hari terakhir aku di UTP. Aku tak pernah merasakan perasaan sebegini.. kesedihan kerana terpaksa berpisah dari rakan-rakan. Dan juga permulaan baru dari kehidupan seorang pelajar kepada kehidupan yg bekerjaya.. Sesungguhnya tidak dinafikan kehidupan ketika di universiti amat menyeronokkan.. tak mungkin masa itu akan kembali lagi..

Bermula di old V5 (V6) tanpa sebarang jaringan network sehingga memaksa pelajar² sendiri menjanakan network walaupun tanpa internet.. kemudian V2, mulai mengenali internet dan mIRC. Akaun YM diwujudkan.. download dari mIRC..

Kemudia era new V5, semakin kehadapan.. mengenali mIRC membuatku ramai berkawan. Daripada #baqbaq, kepada mewujudkan radio LAN sendiri... Baqbaq.FM (aku sendiri DJ utamanya) dan kepada mengenali dunia #helloproject.

Selepas itu.. mewujudkan #soccerpulse yang hanya bertahan sekitar setahun sahaja.. kerana kewujudan DC++ membuatkan lebih ramai student beralih kpd DC++. Dan kemudian #natto yg aku join secara x sengaja.. dan lastly #july06.

To all ma frens.. yg kebanyakannya drpd cenel² tersebut.. aku amat berbesar hati krn mengambil kamu semua sbg teman aku. Dan di kesempatan ini.. aku ingin berterima kasih kpd semua kawan², lecturer² dan kakitangan staff UTP. Sehingga kita bertemu kembali.. insyaAllah..

Assalamualaikum..

10 bla bla bla:

  a

November 29, 2008 at 8:34 PM

Au revoir senior... xD

  Putera Katak

November 30, 2008 at 11:33 AM

weyh..PES ko xyh revenge aku agi ... cmne nih..ko ng ex rumet same jek..
kah kah kah...

  chillsberry

November 30, 2008 at 5:09 PM

bro..jgn lupa, kita grad skali nanti.

  kHaiRuLdiN

December 1, 2008 at 10:07 AM

TPK: thanx

Jamel: kecoott ar ko

chillsberry: insyaAllah..

  beLLe

December 2, 2008 at 9:28 PM

deng...gudlak intern n keje.. we'll be missing u~

  melor

December 4, 2008 at 3:31 PM

satu lagi...

#kelate

sampai ati :(

  kHaiRuLdiN

December 4, 2008 at 3:43 PM

belle: thanx belle.. i will missing u all too..

lolita: opss sori.. terlupa sebab time ni rush nk balik..

  Anonymous

December 11, 2008 at 11:01 AM

T________T
deng..mis yu!!

  kHaiRuLdiN

December 17, 2008 at 4:42 PM

yap: gonna miss ur PDU..

  drum kit

December 19, 2008 at 11:34 AM

chill out bro~!